Ako budovať značku rodinnej firmy

Pre sledovanie videa zadajte kód
Zaregistrujte sa pošleme Vám kód na sledovanie

Ako povedal v jednom zo svojich prejavov Steve Jobs: “Žijeme vo veľmi komplikovanom a rušnom svete. Ak chceme, aby si nás ľudia zapamätali, musíme byť veľmi jasní a konzistentní v tom, ako sa im prezentujeme.”

 

Ako môžu firmy používať svoju rodinnú značku pre poháňanie firemného rastu a udržanie si dôveryhodnosti i v náročných trhových časoch? A ako vybudovať branding stratégiu, ktorá bude maximalizovať benefity rodinnej značky?

 

Pozývame Vás na Rozhovor o Rodinnom Businesse s Tomášom Törökom, ktorý pomáha firmám štartovať ich rast cez praktické biznis a brandingové stratégie. V rozhovore sa dozviete ako efektívne nastaviť brandingovú stratégiu, aké najčastejšie chyby robia rodinné firmy pri budovaní svojej značky a aké pasce a nástrahy vás pri jej vytváraní môžu stretnúť.

 

V rozhovore sa dozviete praktické rady zamerané na:

  • Ako pomocou efektívnej stratégie dostať aspekt rodinnosti do značky rodinnej firmy?

  • Akým prínosom môže byť profilizácia rodinnej značky pre vašu rodinnú firmu?

  • Ako sa vyhnúť najčastejším chybám pri budovaní značky rodinnej firmy?

  • Ako prepojiť budovanie firemnej značky a osobnej značky v rodinnom podniku?

  • Ako pristupovať k profesionalizácii marketingu v rodinnej firme?

Problémy niekedy môžu spôsobiť cache prehliadania, v takomto prípade sa odhláste a skúste sa prihlásiť v inom prehliadači, v inkognito okne, poprípade si premažte cache a cookies prehliadania vo vašom internetovom prehliadači. 

Pokiaľ už prešiel čas, kedy malo podujatie odštartovať, je potrebné si obnoviť prehliadač pomocou tlačidla F5 (refresh).

Pokiaľ vám zobrazuje toto chybové hlásenie a video sa neprehráva, uistite sa, že ste sa odhlásili na inom zariadení. Funkčnosť každého unikátneho kódu je podmienená sledovaním na jednom zariadení, pokiaľ chcete zariadenie zmeniť, je potrebné sa z pôvodného zariadenia odhlásiť, nie len vypnúť okno s videom.

Máte problém so streamom?
help@upcoming.sk