Ako budovať značku rodinnej firmy
Ako povedal v jednom zo svojich prejavov Steve Jobs: “Žijeme vo veľmi komplikovanom a rušnom svete. Ak chceme, aby si nás ľudia zapamätali, musíme byť veľmi jasní a konzistentní v tom, ako sa im prezentujeme.”
Ako môžu firmy používať svoju rodinnú značku pre poháňanie firemného rastu a udržanie si dôveryhodnosti i v náročných trhových časoch? A ako vybudovať branding stratégiu, ktorá bude maximalizovať benefity rodinnej značky?
Pozývame Vás na Rozhovor o Rodinnom Businesse s Tomášom Törökom, ktorý pomáha firmám štartovať ich rast cez praktické biznis a brandingové stratégie. V rozhovore sa dozviete ako efektívne nastaviť brandingovú stratégiu, aké najčastejšie chyby robia rodinné firmy pri budovaní svojej značky a aké pasce a nástrahy vás pri jej vytváraní môžu stretnúť.
V rozhovore sa dozviete praktické rady zamerané na:
-
Ako pomocou efektívnej stratégie dostať aspekt rodinnosti do značky rodinnej firmy?
-
Akým prínosom môže byť profilizácia rodinnej značky pre vašu rodinnú firmu?
-
Ako sa vyhnúť najčastejším chybám pri budovaní značky rodinnej firmy?
-
Ako prepojiť budovanie firemnej značky a osobnej značky v rodinnom podniku?
-
Ako pristupovať k profesionalizácii marketingu v rodinnej firme?